czwartek, 21 lipca 2011

Salam alejkum! السلام عليكم

Witam na moim blogu :) Mam nadzieję, że blog nie jest tylko kolejnym przejawem słomianego zapału, ale będzie cały czas rozwijany, urozmaicany i tak dalej... Oczywiście liczę również na to, że będzie przez kogokolwiek czytany.

Co mnie skłoniło do założenia bloga poświęconego tematyce arabskiej? Przede wszystkim pasja, chęć dzielenia się moimi przemyśleniami dotyczącymi tego co się teraz dzieje na bliskowschodnim i północno-afrykańskim froncie. I w jakimś tam stopniu również i walka ze stereotypami (np. to głupie przekonanie ludu, że Arab to terrorysta, fundamentalista...). Poza tym ze światem arabskim mam do czynienia w sumie codziennie - to moja specjalizacja na stosunkach międzynarodowych i mam wielu znajomych oraz przyjaciół wywądzących się z tego regionu (tak, friendship z Arabami będąc długonogą blondynką jest możliwa).

Ogólne założenie jest takie, że ja piszę, Wy komentujecie (oczywiście poprawnie używając naszego wspaniałego języka ojczystego, bez słów powszechnie uznawanych za obraźliwe), potem blog robi się trendy, ja zakładam stronę bloga na facebooku, a Wy lajkujecie to. Ale najpierw skupmy się na dwóch pierwszych targetach ;)

Życzę sobie powodzenia ;)

Brak komentarzy: